Inge Morssinkhof
Ik ben heel nieuwsgierig. In persoonlijke ontmoetingen zoek ik graag naar wat mensen bezighoudt en beweegt. Ik word blij als ik in persoonlijk contact door inzicht verbinding weet te realiseren.
Mijn werk focust zich op het snijvlak van mensen, marketing en onderzoek.
Evidence based zoek ik als sociaal gedragswetenschapper naar antwoord op de vraag waarom mensen de keuzes maken die ze maken. Via onderzoek op het vlak van FMCG, zakelijke dienstverlening en educatieve uitgeverijen, ben ik mij steeds meer gaan toeleggen op psychografisch behoefte- en belevingsonderzoek in de gezondheidszorg.
Inmiddels heb ik ruim 25 jaren ervaring met strategisch kwalitatief onderzoek in de gezondheidszorg, op diverse niveaus en vanuit de perspectieven van verschillende stakeholders. (begeleiden van productlaunches, klantbeleving en – tevredenheidsonderzoek, stakeholdermanagementresearch, patient journeys).
Binnen Cureconcern houd ik me voornamelijk bezig met het ontwikkelen en aanbieden van trainingen waarbij middels voorafgaand onderzoek het curriculum is geïnventariseerd. Veel van de trainingen zijn gericht op het optimaliseren van het persoonsgerichte gesprek tussen zorgprofessional en patiënt/cliënt.
Men zegt van mij dat ik goed conceptueel kan denken, vanuit een analytische en beschouwende benadering. En dat ik creatief, mensgericht ben en mijn intuïtie goed weet in te zetten.